vrijdag 1 februari 2013

Patroon tasje deel 5 en tevens laatste !!!


Vandaag publiceer ik het laatste deel van het patroon voor het tasje.


Voor de afwerking van het tasje hoef ik geen uitleg te geven. Zelf heb ik het helemaal met de hand afgewerkt, maar dat laat ik aan jullie eigen creativiteit over. 
Ik zou het erg leuk vinden om foto's te ontvangen van het complete tasje of een andere maaksel wat uit het patroontje is ontstaan. Tevens vraag ik om die foto op mijn blog te mogen laten zien met je voornaam erbij.


Ik ben nog steeds stomverbaasd over het aantal mensen die het leuk vinden om het tasje borduren. 
Het band is verkocht naar Engeland, Amerika. Ik las zelfs dat in Japan de link naar mijn blog was gemaakt voor het tasje.....!

Dit stimuleert om weer iets nieuws te verzinnen.

Klik hier voor het laatste stukje van het patroon.

Lieve groet,
Jeanny.

50 opmerkingen:

Mirjam zei

Hallo Jeanny,
Wat ontzettend mooi toch... En hoe leuk is het dat er zoveel mensen met je mee borduren. Ik ben heel benieuwd naar de foto's die je gaat krijgen...
Ik wens je alvast een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Tilly zei

Bedankt voor het laatste deel Jeanny,als het af is zal ik zeker een foto naar je sturen. groetjes
Tilly

Vlijtige Handjes zei

Dank je wel. Het is zo leuk om te maken. Geniet van je succes en mij heb je voor een volgend project.
Groetjes Anita

baukje zei

OOk al doe ik niet mee ik geniet er enorm van om naar dit mooie tasje te kijken!!

Creative Chaos zei

Hoi Jeanny ,
ontzettend bedankt weer voor het 5de deel, ik ga vanavond lekker borduren !!
Het zal wel een poos duren voor het tasje in elkaar zit , want das niet mijn sterkste kant .
Maar als het klaar is stuur ik zeker en foto !!
Patti xx

josé zei

Lieve Jeanny

Heel erg bedankt voor dit leuke tasje. Met veel plezier hier aan geborduurd. Nu het laatste stukje, En in elkaar zetten. Ik hoop dat hij net zo mooi lukt als bij jou.

En ik verheug mij op een volgende projectie van jou.

En wat geweldig dat je zoveel reacties hier op krijgt. Bij mij hebben ook een paar uit het buitenland hier op gereageerd.

Zo leuk om dit te zien,en te lezen.

Fijn weekend jij weet natuurlijk wat iedereen gaat doen. Bedenk maar iets nieuws voor ons zou enig zijn.


Liefs José

Elza zei

Wat leuk dat het tasje over de hele wereld is gegaan, bedankt voor het patroon en zodra het helemaal klaar is stuur ik je natuurlijk een foto.
Groetjes en een fijn weekend.
ELza.

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Ik kan me voorstellen dat er veel mensen in je tasje geinteresseerd zijn, want het is werkelijk schattig!

AnitaS zei

Dank je wel. Als het af is zal ik je zeker een foto sturen.

Bea zei

Hallo Jeanny

Wat een prachtig tasje heb je ontworpen, was er gelijk helemaal weg van. Nu wacht ik op band dat in bestelling is en dan aan de slag.
Heel erg bedankt voor het patroon!

liefs, bea

Anoniem zei

Jammer,alweer het laatste deel-dank je wel voor het plaatsen van de patronen en alle moeite om dit te doen.
Kijk uit naar je volgende projekt.
Als het tasje klaar is,stuur ik een foto.
beterschap en gezellige dag.
groetjes,Truus uit Drenthe

Marion zei

Lieve Jeanny.

Heel hartelijk bedankt voor je inzet. Ik ga gelijk aan het laatste deel beginnen. Ik stuur je een foto als ik het in elkaar heb gezet.Ik kijk natuurlijk ook uit naar het volgende project en dat ik dan weer meedoe, staat nu al als een paal boven water.

Ook Sabine bedankt.

Lieve groetjes van Marion

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Zo ontzettend leuk dat tasje. Volgende keer doe ik zeker mee. Het is gewoon te leuk. Maar zeker zo leuk dar er zo veel mensen aan mee gedaan hebben. Ik ben benieuwd naar de foto's straks
Groetjes
Wietske

Aangenaam verpozen met Joke zei

Hartelijk bedankt voor het patroon. Wat leuk dat het de hele wereld over gaat.
Joke

Margriet zei

Ik had al een berichtje gestuurd maar er is iets niet goed gegaan.
Ik ga het patroon printen en in mijn map"nog uit te voeren projecten" doen.
Heel erg bedankt voor het mooie patroon. En geweldig dat het de hele wereld overgaat, dankzij het wereldwijdeweb komen we overal. Leuk toch ?
Lieve groet Margriet

Bertie zei

Dank Jeanny, ik bn zover en heb een leuke ruiten voering die er bij past, zal je een foto sturen als hij af is.
Lieve groetjes en fijn weekend!

Johanna Zweden zei

Schitterend en succes met je volgende project
Fijn weekeinden vanuit Zweden groetjes Joke

Annelein zei

Al die belangstelling over de hele wereld snap ik wel... Het is een heerlijk werkje om te doen.

Het borduren van de randjes doet mij aan mijn kindertijd denken... aan lang vervlogen tijden... aan handwerkjuffen en bonte durable katoen... aan een tijd waarvan je nu pas begrijpt hoe bijzonder en kostbaar het was... aan veiligheid en geborgenheid...

Misschien dat ik daarom vaak een glimlach om mijn mond heb als ik met dit werkje bezig ben.

Dus Jeanny... heel erg bedankt voor het ontwerpen en het willen delen...

Lieve groet,
Willeke

Dora zei

Bedankt voor het laatste deel. Zal je tzt een foto sturen.
Er zit m.i. wel een klein foutje in het laatste deel. De 'hartjes'aan de rechter kan staan 1 kruisje te ver naar links.
Het midden van het hartje komt zo niet recht boven de blauwe kruisjes.
Fijn weekend, Dora

Elma zei

Wat vliegen de weken voorbij.
Nu het laatste deel borduren en dan de afwerking nog.
15 februari neem ik het resultaat mee naar Zwolle.

Anny zei

Inderdaad:de weken vliegen voorbij! Door m'n pols ben in nog niet helemaal bij met borduren. Maar dat komt zeker goed. Afgelopen woensdagavond nam ik het werk mee naar de Westlandse Bee. En eigenlijk iedereen vind het mooi en leuk... sommigen gingen het nu pas downloaden! En... nog een vraagje: waarschijnlijk heb ik niet goed opgelet hoor, maar ik heb het linnenband bij Naald en Draad gekocht en nu moet ik nog een rood draadje doorstoppen in de ingeweven blauwe rand. Moet ik dan eesrt het middelste draadje eruittrekken en dan 1 op en neer of 2 op en neer doorstoppen? In ieder geval: dank je wel voor het patroontje.

zohra zei

Super leuk, ben echt blij met je patroontje inderdaad spijtig dat dit al het laatste deel is, maar ik moet mijn vierde deel nog afmaken, als het kaar is stuur ik een foto door, en ben nu al benieuwd wat het volgende gaat zijn
Liefs Zohra

Jeanny zei

@Anny, ik heb inderdaad bij het band het middelste van drie naturelkleurige draadjes over de hele lengte uitgetrokken en direct een nieuwe rode ingeregen 1 op en 1 neer, precies zoals de vorige gezeten heeft.
Dit moet niet, maar kan!

Pietsje zei

Bedankt voor het mooie patroontje voor het tasje. Ik heb het geprint en in mijn map "nog te maken" gedaan. Leuk dat er zoveel mensen meedoen.

Verona zei

Bedankt voor het mooie patroon. Ik ben gisteren begonnen en jeetje wat borduurt het lekker.

Anoniem zei

Hello

Just found your blog.
Your knitting and stitching is beautiful.
I love your SAL design too.
Happy weekend.

Anoniem zei

Ik wil je heel hartelijk bedanken voor alle patroontjes die afgelopen weken op je blog verschenen.
Ik ga het tasje ook met de hand verder afwerken.

met vriendelijke groet
Gerda

Guusje, zei

Bedankt. Zodra hij af is stuur ik je een foto.

Francisca zei

Wat gaat de tijd toch weer snel.Maar hartelijk dank dat je dit met de hele wereld heb willen delen.Super leuk.Ben nog even met de letterbak bezig, maar dit wordt het volgende project.Leuk!

Groetjes Cis

Erna zei

Lieve Jeanny.....je gaat zo snel hahahaha ik kan het niet bijhouden..maar het komt goed hoor,ik vind het heerlijk om aan te werken..
Liefs
Er xx

Giovanna zei

Heel mooi - dank je wel voor dit prachtige patroon!

Willy zei

Zou leuk zijn als je de resultaten allemaal te zien krijgt. Ik ga morgen meteen weer verder, dank je!
Lieve groet,

inekeo zei

Dank je wel voor het laatste deel van het tasje,als ik het af heb zal ik een foto sturen heb zelf geen blog maar ik vond het erg leuk dat ik mee kon doen.
groetjes Ineke

Anoniem zei

Hoi Jeanny,
Heel veel dank voor de patroontjes die je met ons wilde delen.
Ik ga het tasje zeker maken, heb nu wat anders nog af te maken.
Lieve groet Geer,

Anoniem zei

"Ik ben nog steeds stomverbaasd over het aantal mensen die het leuk vinden om het tasje borduren."


Maar het IS toch ook een leuk tasje!

meijra zei

Dank je Jeanny,
Ik maak eerst even mijn andere borduurtjes af, en dan ga ik hem zeker maken. Hij is hartstikke leuk.
gr. Meijra

MarianneD zei

Dankjewel voor het mooie patroon Jeanny!
Ik ben net klaar met het borduren,nu nog in elkaar zetten en ik stuur je zeker een foto van de week!
Fijn weekend,lieve groet,
Marianne

Karin zei

Ik heb het allemaal uitgeprint en kan niet wachten tot het linnen bij mij arriveert in Amerika!! Als het klaar is zal ik je een foto sturen.

Groetjes uit Chicago!
Karin

Unknown zei


Ook ik heb een begin gemaakt wie weet lukt het nog voor de 15 om hem dan mee tenemen naar Zwolle.

lheurebleue zei

wat een prachtig tasje is het toch. ik had nu geen tijd om het te maken. misschien ooit wel eens.
nu geniet ik ervan om het overal te zien groeien...

twinpeakprimitives zei

Such a great finish!
Every detail of the SAL looks just wonderful!
Greetings

Anoniem zei

Dank je wel Jeanny om dit mooie patroontje te delen.
eenmaal af stuur ik zeker een foto .
Een bezoek aan jouw blog is altijd weer genieten :-))
groetjes Nicole

Monica zei

Super leuk Jeanny, hartelijk bedankt voor dit leuke patroontje.
Ik heb het hele patroontje geprint, wij gaan volgende week weer naar Frankrijk, hoop daar tijd te krijgen om er aan te beginnen

Johanna Zweden zei

Wat is het schitterend geworden
Fijne maandag groetjes Joke

Ann zei

Hoi Jeanny,
Dank je wel voor het patroontje van dit tasje!
Ik ga het zeker maken maar dat zal in de loop van dit jaar zijn - zo tijdens een bevlieging :-).
Groetjes,
Ann

marcella zei

wat leuk dat het zo'n succes is, ook ik ben benieuwd naar de tasjes!

groet, Marcella

Anny zei

Dank je wel voor het duidelijke antwoord. ik snap nu hoe ik het rode draadje in moet rijgen. Iedereen die het werk ziet vindt het lief en mooi. Ik had het vanmorgen bij me op de Bee van de Quilthoeve en dan moet iederen even kijken en vasthouden.

Anoniem zei

Hey Jeanny, fijn dat het zo'n succes is! Ik gun het je!
Groetjes mari-jan

toile de lin et petites croix zei

Thank you for this SAL. It's so beautiful ! I've put photos on my blog. http://toiledelinetpetitescroix.blogspot.fr/2013/10/petite-pochette.html
Merci beaucoup !

Céline

Astrid van der Linde zei

De SAL is misschien al voorbij maar ik ben toch voornemens het tasje ook te gaan maken, zo gauw ik kan stuur ik een foto van de vorderingen ;)

Knufs Astrid