zondag 14 juni 2015

Eindelijk mijn eigen St. Gallen.

Vele malen heb ik deze lap in diverse kleuren en op verschillende soorten stof, grof of fijn, gezien tijdens de cursussen die ik heb gegeven. Inderdaad: heb gegeven, want ik ben er mee gestopt.
In de toekomst geef ik wel af en toe een workshop.


Deze stoplap heeft prachtige patronen en elk nieuw blokje is weer een feest om te borduren. Kijk vooral eens naar de patroontjes van middelste rij, uniek toch?!


Het linnen wat ik gebruikte is 16 draads en het garen is DMC mouliné 815.


En Bèrke zorgt hopelijk dat alle spulletjes mooi bij elkaar blijven liggen.


Lieve groet,
Jeanny.

25 opmerkingen:

marcella zei

een prachtige stoplap, Jeanny en met veel plezier gemaakt!

Elza zei

Wat een schoonheid van een lap. En geniet van je vrije tijd.
Groeten ELza.

Truus zei

Het is een mooie stoplap geworden en Barke past er goed op.
Ooit wil ik ook weer een stoplap maken maar er is zoveel moois wat eerst afgemaakt moet worden.De vorige stoplap heb ik cadeau gedaan.
gezellige zondag
groetjes,Truus uit Drenthe

Ellen zei

Hij is zo ontzettend mooi, heb al vaker watertandend gekeken bij jou, mijn moeder en ik hebben toen de stoute schoenen aangetrokken en het patroon besteld, stof (14 draads) en DMC gekocht maar we vinden het moeilijk, begrijpen de manier van steekjes zetten niet, hoop zo dat we en keer een workshop van jou kunnen bijwonen. dus we laten het nog even onaangeroerd en houden je komende workshops nauwlettend in de gaten ;-)
Dank weer voor het laten zien, echt genieten !!
Fijne zondagavond,
Groetjes, Ellen

Marjan zei

Wonderschoon, Jeanny. Een genoegen om naar te kijken.

Jeanny zei

Ellen wil je me een mail sturen: Jeanny.cobben@gmail.com

Silvana zei

che delizia proprio belli

lizrieka zei

Hoi Jeanny,

Hij is mooi geworden. Mijn handen jeuken ook om er aan te beginnen. Deze zomer, als er wat meer rust in het dagelijks leven is., dan begin ik er aan. Geniet vooral van alle zaken die je wel of niet onderneemt.

Dikke knuffel van Liz

Guusje, zei

Prachtig is hij ook ik hoop hem ooit te kunnen maken.

MarianneD zei

Geweldig mooi Jeanny,nog steeds op mijn wishlist,mocht je weer een workshop geven dan hou ik me aanbevolen! Lieve groet,Marianne

Bezig Plus zei

Oh wat is ze moooooiiiii...... geworden, geweldig!
Complimentjes voor je werk....
Groetjes Anje.

sylvia zei

beeldschoon, Jeanny!!!
lieve groet, Sylvia

Mirjam zei

Hoi Jeanny,
Wat prachtig is deze stoplap geworden. Echt super om te zien...
Bij mij staat het borduren even helemaal stil. Na het 'randje per week' project van vorig jaar ben ik wel begonnen aan die van dit jaar, maar na week 2 is het stilgevallen. Te veel andere projecten die ik eerst af wil maken. En het loopt niet weg natuurlijk, dit borduurproject...
Fijne nieuwe week,
Liefs,
Mirjam

SylvieL zei

Magnifique !!!!!
Sylvie

janita m zei

Zo mooi,zo speciaal

Marian zei

Schitterende stoplap, ligt daar prachtig met de andere leuke spulletjes.

liefdevoortextiel zei

Wat is hij prachtig geworden, de middelste rij is super mooi!!!!!!!!!!

De borduurvrouw zei

Schitterend Jeanny! Bedankt voor het vermelden van je stof- en garenkeuze. Ik heb dit patroon ook nog op de stapel liggen dan heb ik een houvast. Liefs en groeten, Nienke

Anoniem zei

PRACHTIGE lap Jeanny!!Inderdaad een schitterende middenstuk!
Puur genieten voor mij! (kon ik ook maar deze techniek, spijtig)

Groetjes Christelle

Meriem zei

C'est magnifique !

Mamilou zei

Wouah !!! C'est magnifique !!! Mille fois BRAVO !!!
Chantal ou Mamilou

Marijke zei

Wat prachtig de doorstoplap wat een kunstwerk!!!
fijn weekend,
groetjes van Marijke

Hobbyrita zei

Prachtige stoplap! Om trots op te zijn!
Grtjes, rita.

Eszter/SubRosa zei

so beautiful!

Marijke zei

Wat super mooi!!!
groetjes van Marijke