zondag 11 oktober 2015

C. Mees.

Zoals beloofd in mijn bericht van 2 oktober jl. laat ik hier de merklap van het patroon uit het derde doosje zien. Ondanks dat ik heb geborduurd op 16-draads linnen heeft deze lap een zodanige afmeting (25,5 x 21 cm), dat die niet in de doos bij de andere lapjes past.



Bovendien is hij niet afgewerkt met een zoom. Ik lijst hem in, want tussen mijn spullen lag zomaar een lijst die in alle opzichten perfect is. 
Dat laat ik volgende keer zien.

Lieve groet,
Jeanny.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Die is ook weer mooi geworden Jeanny en prachtige kleuren.
Als die ingelijst weer aan de muur hangt kun je er weer van genieten.

Groetjes,
Thea.


Mirjam zei

Wat mooi weer Jeanny, en die zal prachtig zijn in een lijst.
Maar heb jij dan nog een plekje aan een muur vrij om deze op te hangen?
Fijne avond,
Liefs,
Mirjam

Radka zei

Beautiful sampler :-)
xx

Jeanny zei

Mirjam, waarschijnlijk krijgt de lap geen plek aan de muur, maar staande op een kastje of richeltje aan de muur....!

Il Cassetto dei Bottoni zei

Adoro i sampler!

Guusje, zei

Hij is prachtig geworden.

Blog van Marlies zei

Mooie lap hoor, je gaat ook zo snel en dan ook nog zo fijn, muurtje bijbouwen of afwisselen op de muur.

Willy zei

Deze lap is ook weer prachtig geworden. Ik had al zo'n vermoeden dat we 'm snel te zien zouden krijgen. Lieve groet,

Hobbyrita zei

Prachtig hoor en ook ingekaderd zal hij vast een plekje in je huis krijgen.
Grtjes, rita.

Mamilou zei

Bravo Jeanny, un très bel ouvrage !!!
Chantal ou Mamilou

Meriem zei

très jolie réalisation Jeanny, bravo