zaterdag 7 december 2013

Grapje!

Sinds meer dan 10 jaren zijn hier enkele dagen voorbij gegaan zonder dat ik iets van handwerk in mijn handen heb gehad. Ja ik lag met een griepje in bed.
Maar toen het weer even kon, kroop ik in mijn pyjamaatje op de bank met een mini breiwerkje.

Deze Boeddha staat sinds enige tijd in een perkje op onze oprit om ons bij thuiskomst te verwelkomen. 


Echter met de kou in het land vind ik dat Boeddha een sjaaltje verdient. Laat Carry nou toevallig vorige week een breipakketje meebrengen dat ze had gekregen. 



Van beide bolletjes uit dit pakketje heb ik voor Boeddha een 'vlechtsjaaltje' gebreid. 






Kan hij telkens zelf aangeven welke kleur hij wil dragen, haha!













Lieve groet,
Jeanny.

23 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh.. jij ook die gemene griep? Je hebt in ieder geval voorkomen dat Boeddha ook een koutje vat, en hoe!!! Ze zijn geweldig Jeanny!!

AnitaS zei

Hij heeft het nu lekker warm. Misschien nog een mutsje?

Lida zei

Schattig! Groetjes
Lida

Unknown zei


ik vind de gele sjaal de Boedha het mooiste staan ...
beterschap en een fijn weekend

Marjan zei

Haha... prachtig! Beterschap verder!

Anoniem zei

Gelukkig dat je weer opknapt. En ik vind dat minisjaaltje prachtig!

Lieve groet,
Gerry

Mirjam zei

Hoi Jeanny,
Gelukkig voel je je weer wat beter nu! Je mini-vlechtsjaaltjes zijn heel leuk geworden. Wat lief dat je om het welzijn van je boeddha denkt...
Mijn vlechtsjaal vordert gestaag hoor...
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Anoniem zei

Beterschap hoor en pas op om niet te vroeg er weer op uit te gaan.
En zoals Anita al zei,nu nog een bijpassend mutsje!
goede zondag!
groetjes,Truus uit Drenthe

Elma zei

Dit gaat de goede kant op, als Jeanny weer haar naaldjes pakt.

Saskia zei

Hahaha! LOL!
Je Boeddha was me laatst al opgevallen, maar nu is hij extra leuk.
Goed idee van Anita, een mutsje!

Jeanny zei

@ Anita, Truus en Saskia, het garen is helemaal op!

Giovanna zei

Het staat hem heel goed :-)
Het is griepseizoen, ik heb ook een zieke thuis - beterschap!

Marian zei

Jammer dat je ook aan de griep moest geloven, hopelijk ben je er gauw weer van af. Ik vind de sjaaltjes geweldig. Beterschap.

Our photos zei

Schitterend!!!
Zondag groetjes, SK

Marijke zei

Hoop dat je nu beter voelt en geweldig leuk dit minie sjaaltje en... mijn moeder net 80 jaar is ook weer met breien begonnen door jouw patroon, dank je wel!
groetjes van Marijke

Erna zei

Lieve Jeanny ik hoop dat je snel opknapt, en jouw verwende Boedha ziet er echt schattig uit.
Liefs en een fijne zondag
Er x

Elma zei

Vanmorgen liep ik langs het beeldje van "tante Bep" haar halsje is wat dikker.
Voor tante Bep heb je altijd wat meer steken en toeren nodig, dan voor Jeanny en Boedaatje.

Anoniem zei

Wat is dit een sjaaltje Jeanny!
Doe het wel rustig aan, want de griep is geen lachertje!
Alvast veel beterschap!
Liefs Christelle

Hobbyrita zei

Oei griep nog wel en niet kunnen handwerken, dat is pas een ramp! Gelukkig kan het al weer een beetje! Boeddha heeft maar wat geluk, je legt hem echt wel in de watten!
Grtjes, rita.

Willy zei

Mooi grapje, die sjaaltjes bij de Boedha. Geel en blauw, beetje Zweeds.
Hopelijk ben je weer helemaal beter. Fijne week, lieve groet

Noor zei

met het kleurrijke Nepal nog vers op mijn netvlies geniet ik van de gekleurde sjaaltjes van jouw boeddha. Helemaal passend!
Warme groet, Noor

Marion zei

Veel beterschap Jeanny. Een voordeel, Boedha krijgt de griep niet met deze mooie gebreide sjaaltjes die hem warm houden.

Lieve groetjes van Marion

josé zei

Wat zijn ze geweldig mooi!!

Ik hoop dat het griepje gauw over is. Boedha kan geen griep krijgen op deze manier.

Ze zijn prachtig !!